Samozastupanje osoba s intelektualnim oštećenjem
Program sadrži cjelovit pristup pripreme korisnika za uključivanje u život lokalne zajednice. Samozastupanje znači pravo osobe s intelektualnim oštećenjem da govori u svoje ime, da govori o temama koje nju zanimaju, te da postane aktivni samozastupnik u društvenoj zajednici.
Svaka osoba bez obzira na vrstu i težinu intelektualnog oštećenja ima pravo na osobni izbor i pravo na samozastupanje, kako bi na adekvatan način zadovoljila vlastite potrebe.
Informatička radionica
Program pruža znanje o osnovama korištenja računala i interneta, a razne didaktičke igre na računalu pomažu razvijanju intelektualnih i perceptivnih potencijala. Uz zabavu korisnici razvijaju perceptivna zapažanja i motoričke reakcije.
U današnje doba kompjuterizacije i informatičkog opismenjivanja dužni smo omogućiti osobama s intelektualnim oštećenjem to jest osobama koje imaju poteškoće u adaptivnom, socijalnom i komunikacijskom ponašanju da se izraze preko računala. Korisnici provode vrijeme za računalom prema vlastitim mogućnostima i potrebama u vrijeme rada kluba.
Osobna i socijalna integracija
Kontinuirano od osnivanja za osobe s intelektualnim oštećenjem održava se u prostorijama kluba i u prirodnim situacijama radionica osobne i socijalne integracije. Teorijski savladane socijalne i komunikacijske vještine praktično se utvrđuju na javnim mjestima, u socijalnoj sredini i lokalnoj zajednici.
Psihološka pomoć
Korisnicima klupskih aktivnosti pomaže se rješavati vlastite frustracije pronalazeći načine njihovih izražavanja očekivanja i potreba. Za osobe s intelektualnim oštećenjem važno je pomoći im u ostvarivanju zadovoljavajućih međusobnih odnosa, pomoć u rješavanju međusobnih konflikata i unutar obitelji, te učenje o osobnoj odgovornosti. Kroz radionice individualno i grupno korisnici pronalaze kreativna rješenja kako postati zadovoljan u vlastitom životu.
Savjetovalište »roditelj – roditelju«
Educirani roditelji kroz razmjenu iskustava pružaju međusobnu podršku, empatiju, emocionalnu podršku te pomažu međusobno kroz iskustvo prihvaćanju svojeg djeteta kao jednako vrijedne osobe, ukazujući na preostale vještine, mogućnosti i potencijale djeteta.